„Žiedė“ socialinių tinklų komunikacija
Tikslas: prekės ženklo žinomumo didinimas, įvaizdžio formavimas ir pardavimų skatinimas. Siekdami atskleisti kosmetikos „Žiedė“ unikalumą tarp kitų natūralios kosmetikos prekės ženklų, kuriame išskirtinį tiek vizualinį, tiek tekstinį turinį.
Tekstuose vyrauja asmeniškas, intymus balso tonas. „Facebook“ kanale „Žiedė – tikroji Tu“ familiariu, bet pagarbiu tonu kreipiamasi į moterį, dažnai pabrėžiant gamtos ciklus, nuo jų priklausančius skirtingus rūpinimosi oda būdus ir išskiriant atskirus „Žiedė“ kosmetikos linijos produktus, skirtus pasirūpinti oda skirtingu sezonu. „Instagram“ paskyroje „Aš esu Žiedė“ kalbama pirmuoju asmeniu, tekstai pateikiami dienoraščio forma, siekiant kurti artimą ir patikimą ryšį su kiekviena moterimi, kuriai artima panaši gyvenimo filosofija.
Nuotraukose vaizduojami gamtos motyvai, namų jaukumas, asmeniškos akimirkos iš „Žiedė“ moters gyvenimo – kasdieniai odos, kiti rūpinimosi savimi ritualai, lėtas, atidus sau ir mus supančiai aplinkai gyvenimo būdas. Taip pat vyrauja magiški gamtos, namų jaukumą atspindintys vizualiniai sprendimai organiškai integruojant „Žiedė“ produktus.
Šis autentiško, asmeniško ir įtraukiančio tarpusavyje derančio vizualinio ir tekstinio turinio kūrimas leidžia užmegzti ryšį su potencialia „Žiedė“ kosmetikos vartotoja ir akcentuoti patikimos, ekologiškos, iš gamtos dovanojamų turtų vaistinės laboratorijoje gaminamos kosmetikos įvaizdį.