„AMBIO“ socialinių tinklų komunikacija

„AMBIO“ – tai privataus prekės ženklo maisto papildas, parduodamas vaistinių tinkle „Gintarinė vaistinė“. AMBIO maisto papildai yra kruopščiai atrenkami Gintarinės vaistinės farmacijos specialistų, tinkantys kiekvienam. 

Klientas:

„AMBIO“

Projektas:

Socialinių tinklų komunikacija

Facebook:

https://www.facebook.com/AMBIOmaistopapildai/

Laikotarpis:

2021  - dabar

Tikslas: prekės ženklo žinomumo didinimas, įvaizdžio formavimas ir pardavimų skatinimas.

Mūsų užduotis – sukurti autentišką, ryškią ir gyvą, prekės ženklo įvaizdį atitinkančią komunikaciją socialiniame tinklia „Facebook“.

Siekdami atskleisti prekės ženklo unikalumą, išlaikome išskirtinį vizualinį stilių. Produktiniam turiniui naudojamos 3D vizualizacijos su ryškiais fonais, judančiais elementais, kompozicijos kuriamos įvairių formų, iliustracijų ir fotografijos fragmentų pagalba. „AMBIO“ vizualinis stilius – ryškus, pulsuojantis ir erdviškas, animacijos ir video formatų pagalba kuriant ne tik statinius, bet ir interaktyvius vizualus.

Emociniam turiniui renkamės asociatyvinius elementus ir  nuotraukas, taip vizualizacijas pritaikant prie rašomos temos. Kuriame kontrastingas abstrakčių formų ir kasdienių elementų kompozicijas, įkvėptas siurrealizmo ir vis labiau populiarėjančios 3D technikos. 

Išskirtinės „AMBIO“ pakuotės savo spalvingumu ir gyvumu išsiskiria ne tik vaistinių lentynose, bet ir tampa lengvai atpažįstamu objektu šioje gyvoje, žaismingoje komunikacijoje. Malonu dirbti su puikiu prekės ženklu!