
Leidyklos „Šviesa“ socialinių tinklų komunikacija ir kampanijos
Bendradarbiauti pradėjome 2016-aisiais su mobiliosios aplikacijos „Prieš egzaminą“ komunikacija abiturientams, būtent su šio projekto komunikacija pavyko pasiekti itin gerų rezultatų – kampanija tapo viral.
Didėjant darbų apimtims, pradėjome rūpintis ir komunikacija socialiniuose tinkluose, dirbti su nuolatinėmis skaitmeninėmis kampanijomis Facebook ir Instagram. Instagram ir Youtube kanaluose taip pat vykdėme projektą „Ilgoji pertrauka“, kuris buvo skirtas vyresniųjų klasių moksleiviams.
Savo stipria partneryste ir giliu komandos įdirbiu galėjome įsitikinti netikėtai užklupus Covid19 pandemijai. Visa (iki)mokyklinio ugdymo sistema turėjo persiorientuoti per kelias dienas. Mūsų klientas leidykla „Šviesa“ ėmėsi lyderystės ir ištiesė pagalbos ranką į neįtikėtiną situaciją papuolusiai mokyklos ir ikimokyklinio ugdymo bendruomenei, o mums patikėjo rūpintis šio proceso komunikacija.
Pavasario pradžioje mišrus mokymas(is) per vieną naktį tapo neatsiejama visos mokyklos bendruomenės dalis, todėl kartu su leidykla „Šviesa“ privalėjome prisiderinti prie pasikeitusių sąlygų. Karantino metu mūsų užduotis tapo vieniems priminti, o kitus supažindinti su skaitmenine mokymo(si) platforma „Eduka“ ir leidyklos „Šviesa“ sukurtais papildomo mokymo(si) leidiniais „digital“ erdvėje, taip padedant visai mokyklos bendruomenei adaptuotis prie nuotolinio mokymo(si).
Surėmę pečius su „Šviesa“ padarėme šiuos žingsnius:
- Prasidėjus karantinui, sustabdėme planuotą komunikaciją ir pradėjome kampaniją #MokausiNamuose.
- „Eduka“ platforma buvo atverta visai mokyklos bendruomenei nemokamai.
- Sustiprinti distribucijos kanalai leidinių pardavimams bei paruošta „Eduka“ sistema gerokai didesnėms apkrovoms.
- Per trumpą laiką buvo apmokyti ne vien pedagogai, bet ir dalis tėvų live konferencijų metu.
- Dėjome visas pastangas, kad turinys palengvintų nuotolinio mokymo(si) procesą mokytojams, tėvams bei mokiniams. Dalinomės priemonėmis, metodais, aktualiomis naujienomis bei proaktyviai bendravome su mokyklos bendruomene.
- Komunikacijos kanalai: Facebook, Zoom/Youtube, naujienlaiškiai pedagogams bei el. prekybos platformos.