Lauko kampanijos koncepcija

Dalyvaudami telekomunikacijų bendrovės kūrybinės taktinės agentūros konkurse, sukūrėme unikalią lauko kampanijos koncepciją, orientuotą į mažesniųjų miestų gyventojus.

Projektas:

Lauko reklamos kampanijos konceptas, orientuotas į mažesnius miestus

Tikslas:

Sukurti reklamos kampanijos (OOH) konceptą, skirtą pristatyti, televiziją nuo šiol galima žiūrėti bet kuriame įrenginyje.

Iššūkis, kurį sprendėme kurdami lauko reklamos konceptą – reklamos kampanijos, orientuotos į didmiesčių gyventojus, dažnai neatspindi provincijos kasdienių aktualijų, bendruomenės saitų, jose pritrūksta organiškumo ir dėl to jos tampa mažiau įtraukiančiomis.

Sprendimas: mažesniųjų miestų gyventojai pasitiki tuo, kas jiems artima, pažįstama ir nuoširdu. Todėl lauko kampanijos koncepcijai sukurti pasitelkėme realistiškas situacijas: pasiūlėme nufotografuoti realius Ukmergės miesto gyventojus tik ukmergiškiams puikiai pažįstamoje vietoje sujungdami skirtingas kartas – senelius ir anūką, kuris, kaip įprasta, supažindina vyresnius artimuosius su jo kartos technologinėmis naujovėmis. Reklaminės kampanijos koncepto šūkiui panaudojome tiesioginį kreipinį į miesto gyventoją – „Ukmergieti, nuo šiol televizija tavo rankose“. 

Panaudojus pažįstamus veidus, konkrečias lokacijas, familiarų, bet pagarbų kreipinį, šeimos ryšio atvaizdavimą per kartų skirtumus bei tekstu ir vaizdiniu turiniu pristačius naujovę – galimybę žiūrėti televiziją per išmanųjį įrenginį iš bet kurios vietos, šis kampanijos konceptas atlieptų tikslinės auditorijos lūkesčius ir skatintų pasitikėti bei įsigyti siūlomą paslaugą.