„Caverion“ darbdavio įvaizdžio kūrimas ir socialinių tinklų komunikacija
2019 metais „Caverion Lietuva“ mūsų paprašė sukurti jų socialinių tinklų komunikaciją formuojant darbdavio įvaizdį, kuriant reputaciją, didinant įmonės žinomumą Lietuvoje ir tuo pačiu stiprinant vidinę komunikaciją daugiau nei 400-ams darbuotojų. Šių tikslų siekiame komunikuodami „Facebook“, „Instagram“ ir „Linkedin“ socialiniuose tinkluose.
Darbdavio įvaizdį formuojame pasitelkdami autentiškas #Caverionistų istorijas iš pačių darbuotojų lūpų. Dalinamės tikrais profesiniais įspūdžiais, konkrečių situacijų sprendimais bei įžvalgomis. Ar šiame kanale turi balsą tik vadovaujančias pareigas užimantys darbuotojai? Tikrai ne. Pasidalinti skatiname visus: bet kurį darbuotoją ar net praktikantą, kuris „Caverion“ tik matuojasi inžinieriaus batus, o kitą dieną gali kilti karjeros laipteliu aukštyn, nes organizacijoje skatinamas visų darbuotojų lygiateisiškumas ir sudaromos galimybės įgyvendinti turimas profesines ambicijas. Taip pat prisidedame prie darbuotojų paieškos, kad tiek „Caverion Lietuva“ kolektyvas atrastų kompetentingus kolegas, tiek potencialūs darbuotojai surastų savo vietą įmonėje.
Reputaciją kuriame pasakodami apie įmonės partnerystes ir įrengiamas modernias inžinerines sistemas. Tekstuose akcentuojame kertinius „Caverion Lietuva“ principus – inovatyvumą pasitelkiant mokslo pažangą ir tvarumą. Džiaugiamės, kad galime dalintis ne vien profesiniais pasiekimais, bet ir jų socialinės atsakomybės projektais, prisidedančias tiek prie žmonių, tiek prie mus supančios gamtos gerovės. Ir jei manote, kad geri darbai daromi tik dėl reputacijos, tenka pripažinti, kad tai – viena sunkiausiai išsiderėtų komunikacijos krypčių! Nes lyderiaujanti, plačiausią inžinerinių paslaugų spektrą turinti koorporacija gyvena su kukliu įsitikinimu, kad „gerus darbus reikia daryti tyliai“.
Socialiniame tinkle Instagram į koorporatyvinėmis gairėmis paremtą komunikaciją, galėjome pasižiūrėti kiek kūrybiškiau, todėl pasakodami apie vertybes bei darbo aplinką „statome“ virtualų pastatą. Toks vizualinis sprendimas buvo sukurtas siekiant pabrėžti vientisumą, nuoseklumą, inovatyvumą ir patikimumą – pagrindines „Caverion Lietuva“ profesines bei partnerystės vertybes.
Pradėję teikti komunikacijos socialiniuose tinkluose paslaugas, šiuo metu su „Caverion Lietuva“ sėkmingai sprendžiame rinkodarinius galvosūkius bei prisidedame prie integruotos komunikacijos vystymo, neapsiribojant tik socialiniais tinklais. Nes kai vizijos su klientu sutampa ir pasiekti rezultatai džiugina, bendradarbiavimo spektras plečiasi.
Nuoširdžiai džiaugiamės ir didžiuojamės, kad taip nutiko ir mums su „Caverion Lietuva“.