
„Mercedes Benz“ socialinių tinklų komunikacija
Socialinių tinklų komunikacijos tikslas – „Mercedes-Benz Certified“ pateikti kaip labiau prieinamą būdą įsigyti patikimą, prabangų automobilį iš autorizuotų pardavėjų be rizikos.
Klientas:
Mercedes Benz Certified
Laikotarpis:
2021 - 2023
Projektas:
nuolatinė soc. tinklų komunikacija
Tikslai:
- Paslaugos privalumų ir teikiamos vertės pristatymas
- Naujų klientų pritraukimas
Valdėme du kanalus: „Mercedes Benz Lietuva“, kurio tikslas buvo kurti ir išlaikyti prekės ženklo įvaizdį ir atpažįstamumą turinį pritaikant Lietuvos rinkai. Vykdyta nuolatinė socialinių tinklų komunikacija ir skaitmeninės reklamos kampanijos.
Antrasis kanalas – „Mercedes Benz Certified“, kurio tikslas pritraukti naujus klientus ir didinti naudotų automobilių pardavimus. Vykdyta nuolatinė socialinių tinklų komunikacija, kurioje siekėme išsamiai pristatyti Mercedes-Benz naudotų automobilių įsigijimo privalumus bei naudas ir pateikti automobilius kaip geriausią alternatyvą naujam automobiliui. Bendrą tiek vizualinį, tiek visos komunikacijos toną stengėmės išlaikyti užtikrintą, solidų, kuriantį vertę bei aukštą patikimumo standartą.