
„Suslavičiaus“ socialinių tinklų komunikacija
Mūsų užduotis buvo sukurti „Suslavičiaus“ komunikaciją socialiniuose tinkluose – Facebook. Na, o tam, kad pasiektume iškeltą tikslą, pasitelkėme keletą triukų, tokių kaip… charakterio suteikimas „Suslavičiaus“ padažams. Todėl atsirado tokie posakiai „Reikalingas kaip „Suslavičiaus“ klasikinis padažas“, „Mėgstamas kaip „Suslavičiaus“ padažas“, „Atpažįstamas kaip „Suslavičiaus“ skonis“, „Žinomas kaip „Suslavičiaus“ kečupas“ kartu su ryškiais, šmaikščiais ir akį traukiančiais vizualais.
Klientas:
„Suslavičiaus“
Projektas:
socialinių tinklų komunikacija
Facebook:
Facebook.com/Suslaviciaus
Laikotarpis:
2017 - 2022
Facebook:
Kuriame įtraukiantį turinį, kurį pamačius nykštys pats nustoja skrollinti ir… akys pradeda skaičiuoti, kiek pomidorų stiklainyje ir kuris pomidoras pirmas įkris į stiklainį. Tuo pat metu mintyse jau pradedamas kurti pusryčių, pietų ar vakarienės scenarijus matant paprastą, bet skanų receptą, kuris, pagardinus „Suslavičiaus“ padažu, tampa dar gardesnis. Nes ryškesnis skonis – ryškesnė nuotaika!
