Leidykla „Šviesa“ – ilgametis mūsų klientas ir partneris, su kuriuo skaičiuojame 7-erius metus draugystės. AdDrama komanda rūpinosi socialinių tinklų komunikacija bei įvairiais rinkodaros sprendimais, skaitmeninėmis reklamos kampanijomis, leidiniais, lauko reklama.
Socialinių tinklų komunikacijos tikslas – „Mercedes-Benz Certified“ pateikti kaip labiau prieinamą būdą įsigyti patikimą, prabangų automobilį iš autorizuotų pardavėjų be rizikos.
„Varžtų pasaulis“ – mūsų ilgametis partneris, kuriems kuriame tęstinę socialinių tinklų komunikaciją pagal mūsų suformuotą strategiją. Be nuolatinės komunikacijos, kas ketvirtį įgyvendiname ir reklamines kampanijas skaitmenoje bei tradicinėje medijoje (OOH, spauda). Džiaugiamės turėdami progų šiam prekės ženklui suformuoti drasesnių ir kūrybiškesnių žinučių.
FMC Agricultural Solutions – viena iš pasaulyje pirmaujančių kompanijų, kuri specializuojasi žemės ūkio augalų apsaugos tyrimų ir plėtros srityse. Didžiuojamės, kad jų iškeltą iššūkį sukurti išskirtinę, konkurencinėje aplinkoje lyderiaujančią, komunikaciją išpildyti pavyko su kaupu. Džiaugiamės ilgamete partneryste ir įkvepiančiu abipusiu bendradarbiavimu.
„AMBIO“ – tai privataus prekės ženklo maisto papildas, parduodamas vaistinių tinkle „Gintarinė vaistinė“. AMBIO maisto papildai yra kruopščiai atrenkami Gintarinės vaistinės farmacijos specialistų, tinkantys kiekvienam.
Mes visi mylim maistą! IKI mums patikėjo parengti leidinį, kuris stiprintų šį moto ir padėtų IKI klientams ruošiant maistą laiką praleisti kuo maloniau. Bendradarbiaudami su tarptautine „REWE Group“ agentūra esame atsakingi už kas ketvirtį leidžiamą „IKI Skanaus“ žurnalą nuo turinio sukūrimo iki parengimo spaudai.
„Mylimiausia“ – tai nuolaidų kortelė leidžianti naudotis nuolaidomis ir specialiais pasiūlymais SEB, Circle K, Čilli, Senukai ir Gintarinėje vaistinėje. Užsakovai į mus kreipėsi sukurti kūrybinę socialinių tinklų strategiją Facebook tinkle. Tikslas – Įvaizdžio kūrimas ir žinomumo didinimas.
„Caverion Lietuva“ – tai vieną plačiausių inžinerinių paslaugų spektrą teikianti įmonė jau daugiau kaip 25 metus veikianti Lietuvoje ir Europoje.
Caverion į mus kreipėsi ieškodami pagalbos kuriant darbdavio įvaizdį socialiniuose tinkluose, tačiau partnerystė augo ir šiuo metu rūpinamės ne vien FB, IG ir LN turiniu, tačiau ir reputacijos kūrimu bei dizaino subtilybėmis.
„Mylimiausia“ – tai nuolaidų kortelė leidžianti naudotis nuolaidomis ir specialiais pasiūlymais „SEB“, „Circle K“, „Čilli“, „Senukai“ ir „Gintarinėje vaistinėje“. Užsakovai paprašė sukurti „Mylimiausios“ Instagram paskyrą ir komunikaciją. Tikslas – Įvaizdžio kūrimas.
Mūsų užduotis buvo sukurti „Suslavičiaus“ komunikaciją socialiniuose tinkluose – Facebook. Na, o tam, kad pasiektume iškeltą tikslą, pasitelkėme keletą triukų, tokių kaip… charakterio suteikimas „Suslavičiaus“ padažams. Todėl atsirado tokie posakiai „Reikalingas kaip „Suslavičiaus“ klasikinis padažas“, „Mėgstamas kaip „Suslavičiaus“ padažas“, „Atpažįstamas kaip „Suslavičiaus“ skonis“, „Žinomas kaip „Suslavičiaus“ kečupas“ kartu su ryškiais, šmaikščiais ir akį traukiančiais vizualais.
- 1
- 2