Leidykla „Šviesa“ – ilgametis mūsų klientas ir partneris, su kuriuo skaičiuojame 7-erius metus draugystės. AdDrama komanda rūpinosi socialinių tinklų komunikacija bei įvairiais rinkodaros sprendimais, skaitmeninėmis reklamos kampanijomis, leidiniais, lauko reklama.
„Varžtų pasaulis“ – mūsų ilgametis partneris, kuriems kuriame tęstinę socialinių tinklų komunikaciją pagal mūsų suformuotą strategiją. Be nuolatinės komunikacijos, kas ketvirtį įgyvendiname ir reklamines kampanijas skaitmenoje bei tradicinėje medijoje (OOH, spauda). Džiaugiamės turėdami progų šiam prekės ženklui suformuoti drasesnių ir kūrybiškesnių žinučių.
FMC Agricultural Solutions – viena iš pasaulyje pirmaujančių kompanijų, kuri specializuojasi žemės ūkio augalų apsaugos tyrimų ir plėtros srityse. Didžiuojamės, kad jų iškeltą iššūkį sukurti išskirtinę, konkurencinėje aplinkoje lyderiaujančią, komunikaciją išpildyti pavyko su kaupu. Džiaugiamės ilgamete partneryste ir įkvepiančiu abipusiu bendradarbiavimu.
„Žiedė“ – natūrali, ekologiškų ir sertifikuotų sudedamųjų dalių kosmetika, gaminama pagal autentiškus kvalifikuotų vaistininkų receptus profesionalioje „Gintarinė vaistinė“ laboratorijoje. Tai natūralų grožį ir sveikatą vertinantiems vartotojams sukurta kosmetika. Mūsų užduotis – sukurti autentišką ir kosmetikos liniją atspindinčias vertybes komunikaciją socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“.
Mes visi mylim maistą! IKI mums patikėjo parengti leidinį, kuris stiprintų šį moto ir padėtų IKI klientams ruošiant maistą laiką praleisti kuo maloniau. Bendradarbiaudami su tarptautine „REWE Group“ agentūra esame atsakingi už kas ketvirtį leidžiamą „IKI Skanaus“ žurnalą nuo turinio sukūrimo iki parengimo spaudai.
Mūsų užduotis buvo sukurti „Suslavičiaus“ komunikaciją socialiniuose tinkluose – Facebook. Na, o tam, kad pasiektume iškeltą tikslą, pasitelkėme keletą triukų, tokių kaip… charakterio suteikimas „Suslavičiaus“ padažams. Todėl atsirado tokie posakiai „Reikalingas kaip „Suslavičiaus“ klasikinis padažas“, „Mėgstamas kaip „Suslavičiaus“ padažas“, „Atpažįstamas kaip „Suslavičiaus“ skonis“, „Žinomas kaip „Suslavičiaus“ kečupas“ kartu su ryškiais, šmaikščiais ir akį traukiančiais vizualais.
Dalyvaudami telekomunikacijų bendrovės kūrybinės taktinės agentūros konkurse, sukūrėme unikalią lauko kampanijos koncepciją, orientuotą į mažesniųjų miestų gyventojus.