„Suslavičiaus“ socialinių tinklų komunikacija

Mūsų užduotis buvo sukurti „Suslavičiaus“ komunikaciją socialiniuose tinkluose – Facebook. Na, o tam, kad pasiektume iškeltą tikslą, pasitelkėme keletą triukų, tokių kaip… charakterio suteikimas „Suslavičiaus“ padažams. Todėl atsirado tokie posakiai „Reikalingas kaip „Suslavičiaus“ klasikinis padažas“, „Mėgstamas kaip „Suslavičiaus“ padažas“, „Atpažįstamas kaip „Suslavičiaus“ skonis“, „Žinomas kaip „Suslavičiaus“ kečupas“ kartu su ryškiais, šmaikščiais ir akį traukiančiais vizualais.

The Collaboratory era prasidėjo!

Labai nedaug pranešimų nusipelno iššokti ant jūsų ekrano, bet čia yra būtent tokio kalibro naujiena.

Džiaugiamės galėdami pasidalinti nuostabia žinia: AdDrama kartu su partnerėmis įmonėmis suvienijo jėgas po vienu pavadinimu – Civitta. Mūsų skaitmeninis pasaulis įgavo tikrai galingų draugų: konsultavimo, inovacijų ir finansavimo sprendimus, o Civittai pagelbės (net labai) mūsų marketingo meistrystės siekis.

Mūsų sistemos ir paslaugos jau integravosi!

This site is registered on wpml.org as a development site.