EN
helper

Telia – lauko kampanija

  • Užduotis: sukurti reklamos kampaniją (OOH), orienuotą į mažesniuosius miestus, skirtą pristatyti, kad Telia TV galima žiūrėti betkuriame įrenginyje.
  • Problema: didmiesčių gyventojams skirta reklama neveikia mažesniųjų miestų gyventojų.
  • Įžvalga: reklamos kampanijos orientuotos į didmiesčių gyventojus dažnai neatspindi provincijos kasdienių aktualijų, bendruomenės saitų, jose pritrūksta organiškumo ir dėl to ja nepasitikima.
  • Sprendimas: mažesniųjų miestų gyventojai pasitiki tuo, kas jiems artima, pažįstama ir nuoširdu. Todėl lauko kampanijai sukurti pasitelkėme realistiškas situacijas. Pasiūlėme nufotografuoti realius Ukmergės miesto gyventojus tik ukmergiškiams puikiai pažįstamoje vietoje sujungdami skirtingas kartas – senelius ir anūką, kuris, kaip įprasta, supažindina vyresnius artimuosius su jo kartos technologinėmis naujovėmis. Reklaminės kampanijos šūkiui panaudojome tiesioginį kreipinį į miesto gyventoją – „Ukmergieti, nuo šiol televizija tavo rankose“. Kiekviename vidutinio dydžio Lietuvos mieste kampanija adaptuojama laikantis analogiškų principų.

 

Telia_Lauko_reklama_AdDrama_Kūrybinė_rinkodaros_agentūra

Panaudojus pažįstamus veidus, konkrečias lokacijas, familiarų, bet pagarbų kreipinį, šeimos ryšio atvaizdavimą per kartų skirtumus bei tekstu ir vaizdiniu turiniu pristačius naujovę – galimybę žiūrėti televiziją per išmanųjį įrenginį iš bet kurios vietos, ši reklaminė kampanija atlieptų tikslinės auditorijos lūkesčius ir skatintų pasitikėti bei įsigyti siūlomą paslaugą.

 

Telia_skrajutė_AdDrama_Kūrybinė_rinkodaros_agentūra

 

Užsisakykite mūsų naujienlaiškį!

Aktualiausios rinkodaros naujienos. Siunčiamas kartą per mėnesį.