
Tarzanija parko reklama žurnale „Kuo būti“
Kompanija: | Tarzanija |
Projektas: | Reklama spaudoje |
Mūsų klientai nuotykių parkas Tarzanija – didžiausias nuotykių parkas Lietuvoje – į mus kreipėsi dėl reklamos žurnale moksleiviams „Kuo būti“ dizaino. Įsikūręs net 13 hektarų plote vaizdingoje vietoje ant Nemuno kranto visai šalia Dzūkijos sostinės Alytaus, parkas ne tik pramogų „šalis“, kurioje patiriami kvapą gniaužiantys nuotykiai, bet ir puiki vieta keliaujantiems, atostogaujantiems lietuviams ar užsienio turistams. Parkas orientuojasi į jaunimą, vaikus, todėl dizainas turi būti žaismingas, ryškus.
Šioje reklamoje buvo itin svarbu parodyti veiklos galimybes Tarzanijos parke, pabrėžti aktyvaus laisvalaikio įvairovę:
- Pagrindinis reklamos elementas – iliustruotas, puslapiui žurnale „Kuo būti“ pritaikytas parko žemėlapis atskleidžia visas galimas veiklas ir pramogas;
- Kūrybingai ir trumpai apibūdintos nuotykių parko paslaugos suteikia pakankamai informacijos, tačiau ja neapkrauna;
- Parkas įsikūręs puikioje vietoje – Nemuno pakrantės pievose, todėl spalvomis ir iliustracijų stiliumi norėjome perteikti žalumos dominavimą, nuostabią gamtą.