EN
helper

„Suslavičiaus“ socialinių tinklų komunikacija

  • Tikslas: prekės ženklo žinomumo didinimas.
  • Laikotarpis: nuo 2017 m.
Kuriame įtraukiantį turinį, kurį pamačius nykštys pats nustoja skrollinti ir… akys pradeda skaičiuoti, kiek pomidorų stiklainyje ir kuris pomidoras pirmas įkris į stiklainį. Tuo pat metu mintyse jau pradedamas kurti pusryčių, pietų ar vakarienės scenarijus matant paprastą, bet skanų receptą, kuris, pagardinus „Suslavičiaus“ padažu, tampa dar gardesnis. Nes ryškesnis skonis – ryškesnė nuotaika!

Suslaviciaus-portfolio-1-kvadratas

Visa šios smagios, ryškios ir įtraukiančios komunikacijos esmė – pabrėžti „Suslavičiaus“ lietuvišką skonį ir nepakeičiamumą ant kiekvienos šeimos stalo. Taip, šeimos, nes, kaip jau vartotojai žino, „Suslavičiaus“ produkcija gaminama su mažiau ar visai be pridėtinio cukraus, saldiklių, druskos. Taip, kaip gamintumėte jūs! Arba jūsų mama.

Suslaviciaus-portfolio-3-mockup

Užsisakykite mūsų naujienlaiškį!

Aktualiausios rinkodaros naujienos. Siunčiamas kartą per mėnesį.