
„SportGates“ reklamos kampanija
Užsakovas: | SportGates |
Projektas: | Reklaminė kampanija „Visada lengviau pasirinkti“ |
Internetinis puslapis: | www.sportgates.lt |
Inovatyvus, modernus ir šiuolaikiškas sporto klubas „SportGates“ mums patikėjo reklaminę kampaniją siekiant pritraukti naujus narius į sporto klubus Kaune ir Klaipėdoje. Reklaminės kampanijos tikslas – išjudinti vartotoją, priversti jį mesti sau iššūkį ir pagaliau užsirašyti į sporto klubą.
Kampanijos trukmė: 1 mėnuo.
Visos reklamos kampanijos metu transliuota žinutė: „Visad lengviau daryti “KAŽKĄ, nei apsilankyti sporto klube. O ką renkiesi tu?“ Pvz.: Lengviau pietų metu kirsti picą, nei eiti į sporto klubą? O ką renkiesi tu?“, „Lengviau važiuoti apsipirkti, nei į sporto klubą? O ką renkiesi tu?“
Kampanijos idėja siekiama atkreipti potencialaus kliento dėmesį į kasdienius įpročius, bei paskatinti atsisakyti pasiteisinimų dėl kurių ne pradedama sportuoti.
Reklaminės kampanijos žinutes viešinome reklaminiuose stenduose, skrajutėse, stotelėse, ant autobusų rankenų bei socialiniuose tinkluose:
- Reklama važiuojantiems namo: „Lengviau važiuoti namo nei į sporto klubą? O ką renkiesi tu?”
- Reklama jaunesniam segmentui socialiniuose tinkluose: „Lengviau valgyti picą, nei eiti į sporto klubą? O ką renkiesi tu?”
- Reklama prekybos centre, kuriame įsikūręs sporto klubas: „Lengviau eiti apsipirkti nei į sporto klubą? O ką renkiesi tu?”
- Reklama skirta namų segmentui: „Lengviau žiūrėti serialą nei eiti į sporto klubą? O ką renkiesi tu?”
Dėl riboto biudžeto ir sporto klubų komunikacijos specifikos, lauko reklamoms pasirinktos vietos: ne didesniu nei 3km spinduliu nuo sporto klubų.
Taip pat buvo vykdoma papildoma kampanijos aktyvacija. Kauno centre buvo įrengti treniruokliai siekiant įtraukti žmones bei supažindinti juos su sporto klubu. Dalyviams buvo duota užduotis numinti atstumą iki „SportGates” sporto klubo ir tokiu būdu gauti mėnesio narystę sporto klube, o šeši, parodę geriausius rezultatus, gavo 6 mėnesių narystes.
Reklaminės kampanijos vizualuose pritaikyta spalvinė gama bei stilistika pagal jau susiformavusį sporto klubo vizualinė vientisumą soc. tinklų komunikacijoje, internetiniuose sprendimuose bei sporto klube.