EN
helper

Skaitmeninė kampanija #MokausiNamuose

Pavasario pradžioje mišrus mokymas(is) per vieną naktį tapo neatsiejama visos mokyklos bendruomenės dalis, todėl kartu su leidykla „Šviesa“ privalėjome prisiderinti prie pasikeitusių sąlygų. Karantino metu mūsų užduotis tapo vieniems priminti, o kitus supažindinti su skaitmenine mokymo(si) platforma „Eduka“ ir leidyklos „Šviesa“ sukurtais papildomo mokymo(si) leidiniais „digital“ erdvėje, taip padedant visai mokyklos bendruomenei adaptuotis prie nuotolinio mokymo(si).

Surėmę pečius su „Šviesa“ padarėme šiuos žingsnius:

  • Prasidėjus karantinui, sustabdėme planuotą komunikaciją ir pradėjome kampaniją #MokausiNamuose.
  • „Eduka“ platforma buvo atverta visai mokyklos bendruomenei nemokamai.
  • Sustiprinti distribucijos kanalai leidinių pardavimams bei paruošta „Eduka“ sistema gerokai didesnėms apkrovoms.
  • Per trumpą laiką buvo apmokyti ne vien pedagogai, bet ir dalis tėvų live konferencijų metu.
  • Dėjome visas pastangas, kad turinys palengvintų nuotolinio mokymo(si) procesą mokytojams, tėvams bei mokiniams. Dalinomės priemonėmis, metodais, aktualiomis naujienomis bei proaktyviai bendravome su mokyklos bendruomene.
  • Komunikacijos kanalai: Facebook, Zoom/Youtube, naujienlaiškiai pedagogams bei el. prekybos platformos.

Sviesa_keturiu_postu_kombicijos_A

Kampanijos turinys padalintas į tris pagrindines sritis: nuotolinio mokymo(si) ypatumai, papildomo mokymo(si) leidiniai bei mišriojo mokymo(si) svarba. Ši kampanija išskirtinė tuo, kad visu karantino periodu galėjome suplanuoti tik pagrindinę komunikacijos mechaniką. Turinį teko derinti eigoje dėl nuolatos besikeičiančių aplinkybių, aktyviai reaguojant į socialiai jautrias problemas bei kontekstą. Galime pasidžiaugti, kad rezultatai – įspūdingi!

  1. Nepraėjus nei mėnesiui „Eduka“ tapo populiariausia nuotolinio mokymo(si) platforma Lietuvoje*. Unikalių vartotojų kiekis padidėjo net 1200%.
  2. Prie internetu vykusių mokymų prisijungė daugiau nei 40 000 dalyvių ir buvo peržiūrėta 140 000 kartų.
  3. Youtube sekėjų skaičius padidėjo 1000, Facebook – 1866, o į kuriamą turinį įsitraukė 106 650 vartotojai;
  4. Susidomėjimas papildomo ugdymo leidiniais, kanale į kurį buvo kreipiama kampanija, augo beveik 200%, o pardavimai ūgtelėjo 76%.
  5. Pedagogų naujienlaiškių duomenų bazė padidėjo 90%, o atidarymo rodikliai svyravo tarp 60 – 77%.

Ir pabaigai puikus priminimas, kokius rezultatus atneša aktuali, laiku iškomunikuota žinutė: pirmasis Facebook įrašas apie nemokamai atveriamą „Edukos“ sistemą organiškai (t.y. nemokamai) pasiekė daugiau nei 250 000 vartotojų, sulaukė >33 000 vartotojų įsitraukimo bei 1500 pasidalinimų.
Tik primename, kad turinys – karalius, o kontekstas – valdovas.

*Pagal atliktą ŠMSM apklausą

Sviesa_keturiu_postu_kombicijos_B

Mokytis, negalima sustoti. Kartu su leidykla „Šviesa“ karantino laikotarpiu kablelį padėjome teisingoje vietoje.

Užsisakykite mūsų naujienlaiškį!

Aktualiausios rinkodaros naujienos. Siunčiamas kartą per mėnesį.