
Kauno kino centro „Romuva“ reklamos kampanija lauko kinui
Užsakovas: | Kauno kino centras "Romuva" |
Projektas: | Rinkodaros kampanija "Pajausk kiną" |
Internetinis puslapis: | www.kkcromuva.lt |
Seniausias Lietuvos Kauno kino centras „Romuva“ kreipėsi į mus su prašymu suplanuoti ir įgyvendinti jų organizuojamo renginio – lauko kino, rinkodaros kampaniją. Ieškojome kūrybinės idėjos – taip gimė kampanija „Pajausk Kiną“. Kampanijos tikslas – pristatyti „Romuvos“ lauko kino repertuarą, informuoti ir pakviesti į filmų peržiūras prie Kauno pilies bei Romuvos kino teatro kiemelyje.
- Sukūrėme kampanijos reklaminį video, atspindintį „Pajausk kiną“ kampanijos esmę – emocijas kurias jaučiame žiūrint kiną.
- Socialiniuose tinkluose sukurtas atskiras projekto puslapis skirtas kampanijai, kuriame kiekvienam filmui kurti renginio puslapiai. Vykdoma nuolatinė komunikacija. Ypatingas dėmesys buvo skirtas iliustruotiems vizualams, kurie dedikuoti vienam garsiausių šio laikmečio režisierių Wes Anderson.
- Socialiniuose tinkluose sukurtas atskiras projekto puslapis skirtas kampanijai, kuriame kiekvienam filmui kurti renginio puslapiai. Vykdoma nuolatinė komunikacija. Ypatingas dėmesys buvo skirtas iliustruotiems vizualams, kurie dedikuoti vienam garsiausių šio laikmečio režisierių Wes Anderson.
- Pagal video stilistiką paruoštos reklaminės repertuaro skrajutės, reklaminiai plakatai, paruošti vieningos stilistikos socialinių tinklų komunikacijos vizualai.