„Suslavičiaus“ socialinių tinklų komunikacija

Mūsų užduotis buvo sukurti „Suslavičiaus“ komunikaciją socialiniuose tinkluose – Facebook. Na, o tam, kad pasiektume iškeltą tikslą, pasitelkėme keletą triukų, tokių kaip… charakterio suteikimas „Suslavičiaus“ padažams. Todėl atsirado tokie posakiai „Reikalingas kaip „Suslavičiaus“ klasikinis padažas“, „Mėgstamas kaip „Suslavičiaus“ padažas“, „Atpažįstamas kaip „Suslavičiaus“ skonis“, „Žinomas kaip „Suslavičiaus“ kečupas“ kartu su ryškiais, šmaikščiais ir akį traukiančiais vizualais.

Klientas:

„Suslavičiaus“

Projektas:

socialinių tinklų komunikacija

Facebook:

Facebook.com/Suslaviciaus

Laikotarpis:

2017 - 2022

Kuriame įtraukiantį turinį, kurį pamačius nykštys pats nustoja skrollinti ir… akys pradeda skaičiuoti, kiek pomidorų stiklainyje ir kuris pomidoras pirmas įkris į stiklainį. Tuo pat metu mintyse jau pradedamas kurti pusryčių, pietų ar vakarienės scenarijus matant paprastą, bet skanų receptą, kuris, pagardinus „Suslavičiaus“ padažu, tampa dar gardesnis. Nes ryškesnis skonis – ryškesnė nuotaika!

Visa šios smagios, ryškios ir įtraukiančios komunikacijos esmė – pabrėžti „Suslavičiaus“ lietuvišką skonį ir nepakeičiamumą ant kiekvienos šeimos stalo. Taip, šeimos, nes, kaip jau vartotojai žino, „Suslavičiaus“ produkcija gaminama su mažiau ar visai be pridėtinio cukraus, saldiklių, druskos. Taip, kaip gamintumėte jūs! Arba jūsų mama.