helper

Kauno kino centro „Romuva“ rinkodaros kampanija lauko kinui

  • Sukūrėme kampanijos reklaminį video, atspindintį „Pajausk kiną“ kampanijos esmę – emocijas kurias jaučiame žiūrint kiną.

  • Socialiniuose tinkluose sukurtas atskiras projekto puslapis skirtas kampanijai, kuriame kiekvienam filmui kurti renginio puslapiai. Vykdoma nuolatinė komunikacija. Ypatingas dėmesys buvo skirtas iliustruotiems vizualams, kurie dedikuoti vienam garsiausių šio laikmečio režisierių Wes Anderson.

sablonai1

  • Socialiniuose tinkluose sukurtas atskiras projekto puslapis skirtas kampanijai, kuriame kiekvienam filmui kurti renginio puslapiai. Vykdoma nuolatinė komunikacija. Ypatingas dėmesys buvo skirtas iliustruotiems vizualams, kurie dedikuoti vienam garsiausių šio laikmečio režisierių Wes Anderson.

sablonai2

  • Pagal video stilistiką paruoštos reklaminės repertuaro skrajutės, reklaminiai plakatai, paruošti vieningos stilistikos socialinių tinklų komunikacijos vizualai.

AdDrama_Romuvos_plakatas_lauko_kinuiMockUp_3view_3